گلدسته

گلدسته
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
دوستان گلدسته

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گلدسته و آدرس goldasth.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گفتم : عشق ؟

گفت : موسیقی زندگی !


گفتم : انسان ناتمام ؟

گفت : انسان غیر عاشق !


گفتم : بوی خوش ؟

گفت : دل سوخته عاشق !


گفتم اوج عشق ؟

گفت : غرق شدن عقل در دریای جنون !


گفتم : ساحل سعادت ؟

گفت : طوفان عشق !


گفتم : راز عاشقی ؟

گفت : یک قصه بیش نیست ،

غم عشق !

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

davood ghaib
ساعت9:45---24 آذر 1390


davood ghaib
ساعت9:44---24 آذر 1390
قشنگ بود .وقت کردید به ما هم سر بزنید

morteza
ساعت9:44---24 آذر 1390
من و چندتا از دوستام یک سایت گروهی راه انداختیم با موضوع رمان اما شعرهای عاشقانه داستان عاشقانه و دلنوشته وعکس عاشقانه هم داخلش هست از همه ی شما عزیزان دعوت میکنیم بیاید واز مطالب ما استفاده کنید شما میتونید واسه ما نظر بزارید واگر خواستید ما را لینک کنید وبه ما خبر دهید تا ما هم شما را لینک کنیو راستی ما توی سایتمون یک شاعر کم سن وسال هم داریم به اسم مریم رحمانی میتونید شعرهاشو بخونید و واسش نظر بزارید شعراش واقعا قشنگه به امید موفقیت همه ی دوستان
www.roman.fay.ir


ebi
ساعت9:38---24 آذر 1390
عشق زیباست ای زیبا پسند .......


ebi
ساعت9:37---24 آذر 1390
عشق زیباست ای زیبا پسند .......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:" دل نوشته ", ] [ 9:11 ] [ goldasth ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" به وبلاگ خودتان خوش آمدید. با کمک نظرات شما عزیزان سعی خواهیم کرد تا بهترین باشیم " .
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 57641
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تبادل لینک

خرید بک لینک
b